Sunday, January 15, 2012

to my friendss :')
tahun 2011 (bulan 3 - bulan 6)
bulan 3 aku mula kenal nan myra mae kt 7e time aku terserempak nan dia..dia tegu aku aku tegu dia..kitaorg cakap sal membe fb kita dah meninggal time tuh..kitaorg time tu ngah sedih..then mula borak2 nan dia sal kita
pastu dia ajak aku lepak uma dia..dr situ aku kenal nan ten , boy , boboy..sume sporting douh..asa cam best je lepak nan diorang..then diorang ajak aku pindah umah dia..so aku setuju nk pindah coz b4 nie aku duk kt kelana sentral..bapak bosan xde kawan douh satu pale nan ak..=='
kitaorg tiap2 malam lepak dtsall nan membe2 aku..diorang dha mula kenal sume membe2 ak da..haha..seronok pulak aku tengok korunk duk borak2 , gelak2 , shisha2..
aku rindu da moment kitaorg wat gila2 kt umah kita dulu ouh..siyes rindu weyhh..aku rindu men gado , buli2 , men rogol2..siyes aku rindu weyh time tuh..masa tuh dah cepat berlalu weyh..humm
sume dah berpecah2..tinggal aku , myera nan boy pindah blok lain..ten pindah blok lain..boboy lak balik pahang..:'( aku rindu ko la gayy..aku tim etuh xleh nk terima yg ko dah xduk kj da..sedih gila douh..da la ko satu kepala nan aku douh..hum..aku xpenah jumpa membe cam ko..soo tinggal aku boy mira kan..macam2 ada masalah ouh..adoii..then kitaorg berpecah..ak pindah umah ten..boy pindah kp..myra pun duk kp..wuuu..tapi kitaorg jarang la lepak2 kan..:') yg aku selalu lepak nan boy je coz dia satu2 je yg memahami aku..sume masalah aku dia setia ngar n aku setia ngar masalah dia..then dia plan nk keja kt genting..aku lagi ah sedih..da la duadua nk blah dr kj daaa..humm..dia la satu2 je aku nangis..HAHA..xtahu nape sebab aku xleh nk go on xpa dia douhh..dia je yg leh tenangkan aku time aku ngah sedih2..ak doakan dia selamat kt sana..:') imyalott boy n miraa , bobot..n ten

No comments:

Post a Comment