Sunday, January 15, 2012

sayang :')

awakk..saya rindu awak sangat2 la sayang..sejak mejak saya dah stat keja so dah makin kurang kita txt2 kan sayang..skype pun dha jarang..hum..i need u baby rite noww..i wish u were here wit me baby :') saya rindu dulu time kita skype2..masa saya ngah gila2 kan awak byk gelak2..huhu..but now not again kan..masing2 sibuk sudah..saya keja awak dah kembali kt sekolah..spm laa kan ..sejak kita xtext selalu kan saya rasa cam sunyi jee..awak kadang2 xde kredit nk text saya kan..cept sangat da abis kredit awak tuh..text nan sape tah..saya tahu awak text2 nan kawan2 je..tapikan saya rasa sedih laa..kalo awak dah xde hati kt saya so jujur la kt saya..saya xnk awak terseksa kerana saya..kalo awak dah ada suka kt org lain so gtaw la saya..apa2 pun saya leh terpaksa terimaa..tapi hati sakit..saya dha xtahu nk cakap apa..im not perfect..saya xpandai nk wat ayat2 sweet n hapikan u selalu..xcam couple lain ouh..macam2 dia leh watkan tuk kekasih dia..but saya nie xreti la..im try to b perfect 4 u sayang..im try da best.. ;')


i always love u sayang

No comments:

Post a Comment