Saturday, December 10, 2011

okay aku nk luahkan something kt sini apa yg simpan terbuku lam hati aku nie..aku nk luahkan everthing..aku xnk simpan lama2..sakit weyh
semalam aku nangis pun nangis bila pasang lagu fina af9 -menangis lagi..aku xtahu nape aku nangis semalam..lagi2 nangis depan bestie aku n deiny..:') siyes aku nangis weyh..huhu..okay bia aku cite nape aku nangis..
sebab aku FOBIA nk suka sape2 takut kisah berulang2 lagi terlepas someone yg aku suka..hum..dah byk kali weyhh..hum..xkan aku terburu2 nk minta kapel cmatu kot..bila aku search org yg tul2 single dr situ la aku nk try kenal rapat2 kan..bilaa kann aku nk luah kt si dia pun last2 org lain dah rembat dia..what the hell weyhh..aku hanya mampu senyum tanpa kata apa2..jus say congrat :') siyes hati aku sakit..then bila aku go on search org lain pun still kisah berulang juga..org lain rembat dia..wuuu asa bengang la juga kan..n lagi satu pun bila org tahu aku suka someone pun ada hati nk curi line..watdafaku..grrr..then aku cari lain..malas nk gado bagai kan..seacrh search lagi pun still sama juga..aku dah nek give up kann..hum..then bila aku kenal nan someone yg aku tul2 suka kt dia..but malangnya dia dah ada org lain kan..hum bila dia single pun apa lagi la kan aku pun cam bese IM nan text2 kan lagipun aku dha luah pun kt dia..dia pun tahu aku suka dia..but dia? maybe dia pun xde hati kt aku  :') napelaa kan aku suka someone yg xde hati kt aku..xde ke org yg sama suka nan aku pun lagi senang aku nk dapatkan..huhu..dia still single but perlu ke aku nk teruskan dapatkan hati dia? aku pun pk2 aku xlayak lagipun dia xde hati pun kt aku..hum..bodohkan? hum..skung nie aku da malas laa nk try amik hati kt dia..xguna la still nk harap kt dia weyh..kalo x hati aku still memberontak nak dia..but aku kuatkan diri aku tok move on je..jgn pandang belakang..pandnag ke depan tuk meneruskan life n cari someone yg lagi better..aku kalo boleh kan nk buang hati jauh2 lagi senang xde la nk suka sape2 kan :') now kan aku ada suka someone..dia xtahu aku suka..aku skype nan dia pun baru kelmarin..aku suka ngok senyuman dia..dia wat aku senyum2 je..huhu..senyuman dia menawan ouh..siyes aku cakap..aku pun tiba2 dah mula suka kt dia..lam hati aku pun nk try kenal rapat2 nan dia..aku suka sgt nk skype nan dia semata2 nk ngok senyuman dia..n bila time dia ngah ada prob aku tolong dia n nasihat dia..aku dha mula suka dia weyh but aku takut aku terlepas dia douh..erhh..dia dah 2 bulan single..:) aku lagi ah 5 bulan single..aku nk luah kt dia pun aku xberani..aku nk kenal2 dia dulu..^^ then perasaan aku kt dia yg dulu aku suka tuh dah mula hilang.. :) so aku dah xperlu nk harap kt dia coz aku dah suka kt org lain..hope la aku xkan terlepas lagi..


3 comments:

  1. by sayangg..
    alolo kesian dia.

    pikir cmni aja..
    ko suka org tu, tp ko terlambat sbb ada org yg dah rembat girl tu dulu. ko pikir positif aja. maybe takde jodoh. girl tu tak layak utk ko sbb ko layak utk dapatkan yang lagi baik dari dia. tak semestinya ko dpt kapel ngn girl tu ko akan hepi. kadang2 kan masa ko kwn ngn dia, perangai dia mmg lain. perangai dia tu akan buat ko hepi, ko suka n ko yakin dia utk ko. tapi bila da kapel, caya la aku cakap, akan kuar ayat 'baru tahu perangai dia camni' last2 ko jgk akan rasa serabut.

    jgn penah putus asa utk mencari. ingat la tiap apa yg jd ada hikmah kan. tiap org layak utk rasa heppi. termasuk ko. cuma depend pada masa n keadaan aja. sabar aja. semoga ko jumpa girl yg btul2 boleh terima diri ko seadanya n ikhlas sayangkan ko tak kira ko cemaana pun. thats true loveeeeee.. mwah sket. haha. sayang ko la gayy!

    ReplyDelete
  2. yeah i noe biee..btw thank taw sedarkan byy..auww siyess aku dah sedar beb...tul kata ko beb..sayang kau lebih dr my gucci..haaha

    ReplyDelete
  3. jangan givap okay by.
    aku tahu hati ko kuat, jgn lemahkan sebab pempuan.
    jgn givap sebelum ko lalui cabaran sebenar.
    bila cabaran sebenar akan muncul?
    masa aja akan menentukan waktunya.

    aku penah rasa nk givap, tapi bila pikir balik, aku tahu jalan aku jauh lagi n aku takkan tersekat or sekatkan laluan aku sebab aku hadapi batu-batu yang bersepah tgh jalan tu.
    ko tahu kan batu, ada orang mayba nampak, orang pandang, tapi tak lama. org just ignore batu tu. lagi teruk bila orang sepak batu tu. ko jgn jadi batu tu. jadi la diri yang akan lalu n nampak batu tu tapi ko ignore. :)

    ReplyDelete