Wednesday, November 30, 2011

ex batch aku bangang

TIME KUTUK2 YAWW !!
hahaha aku nk kutuk sal ex batch aku yg xsedar2 diri n bajet ala mak diva konon padahal dia laki kayh T.T aku saja panggil dia mak nyah diva..aku asa cam nk tumbuk2 perut boncet dia tuh..huh..sakit ati douh..bila dia lepak nan budak2 poyo bajet jalanan tuh kalo mesti nmpk aku lalu..ada hati nk bahan2 aku..hantuik kau bangang..xhabis2 potpetpotepet bukan2 sal aku  ke hah setan..nk cari publisiti murahan lah lahai lah kau kann capital H..nk buruk2 org padahal dia tuh dah la lagi teruk pangai..ko tau x ramai xsuka kau nok..huh patut la ak ngok kau cam xde ramai kawan kan kan..kau tuh juz tumpang keja hot nan budak hot jalanan tuh kan kan..hoi kau bangang babi..aku xpuas ati nan kau la..ko tunggu eh ko tunggu eh aku keenakan ko balik..kalo nmpk aku so xyah nk panggil2 aku bagai..bila aku wat bodoh2 n wat2 xngar ko pannggil boleh pulak nk cakap '' DAH LA PEKAK ORG PANGGIL XNGAR'' hoi gemuk ko jaga mulut kau la setan..ish siyes aku sakit ati nan kau..kau pahal ada lagi kt kolej haa..ish aku xsuka la nk ngok muka ko lagi bangang babi sial..MIDDLE FINGER 4 U LAH capital H..aku puas ati aritu aku dah malukan ko depan budak bajet tuh..muahhaahahaah,.PI MAMPOS LAH KAU

No comments:

Post a Comment