Friday, January 20, 2012

reply : kau

aku dha baca blog kau :) 
kan aku dah agak dahh..kau nk elakkan dr aku supaya aku dah xnk layan kau dah kan or kau nk jauhkan dr aku..kalo itu kau nak so aku leh lepaskan kau..aku suh kau jujur tapi kau cakap '' jgn la nk pk bukan2 la apalahh kann '' pastu aku baca blog kau kau cakap '' lantak ha malas aku nk pkir apala kannn..patut la aku asa cam xsedap ati je kann..kan aku da cakap kau tuh xde hati kt aku so luahkan jelaa..kita leh slow talk kann..aku leh terima sume tuh tapi ak ngok kau cam errhh hmmm..
what the hell babee..aku xmarah pun..tapi plizz laa jujur kt aku..kalo ko dah ada org lain so go on laa..aku leh terima..xpayah riso sal aku laa..btw thankk penah jadi couple aku..:)
apa2 pun aku still sayang kau..aku leh time ko as frenz jee..soo aku lepaskan kau ehh..dah pi la couple nan org lain lagi better dr aku..sooo pi la kejar someone yg hapikan kau tuh..:)
n lagi satu pasal berubah tuuhh isnyallah aku akan berubah..bukan berubah sal org lain..but diri sendiri..aku tahu but not ready lah kan..kalo tul2 nk berubah so aku berubah..okayy..soo pasniee aku xnk ngar apa2 dahh..kita wat haluan masing2..aku tahu ko mesti jijik kan hubungan kita nie kan..:') but why time tuh ko terima aku..? can u answer it 4 me?

No comments:

Post a Comment