Tuesday, December 20, 2011

memory prank prank on my burf 20.12.2011 :)

malam b4 masuk kul 12 burf aku..kitaorg lepak2 kt dstall makan makan minum n bla bla kan..lepak lama punya kan then aku cakap kt diorang yg ak nk balik awal kul 11 lebih pastu membe xbg balik2 katanya konon nk ajak pi karok afta kul 12 ak pun akur la aku duk diamdiam je..bila dah tepat kul 12 aku dapat ssm dr membe2 kesayangan kuh..auw tersenyum2 lebar pulak..heehe..then membe aku zaidi cakap nk balik time lam kul 12.02 am so ak pun nk join balik tiba2 sume sepakat bangun amik cawan masing2 tuang atas pale aku..wuuu sejuk douhh..menggigil ak..terkejut n malu ouh sume pandang2 ak then abg shisha uh sakat2 aku siap suh budak2 asal xsiram aku nan air shisha uh..hehe..duk menggigil2 punya pasal nk kena tunggu najiha datang..grrr..aku nk balik nk balik pun diorang xbg2..erhh then dila kata nk balik aku apa lagi balik juga laa..tapi yg nabila nan eryn xbalik lagi..nk shisha lagi lettew..then dah sampai umah pun semangat nk on9 skype nan someone uh la kan..heee dah 20 min diorang pun dah sampai umah..ak wat dunnoe je coz bz nan skype je..pastu eryn tiba2 suh aku masuk bilik jgn sesekali kuar dr bilik..erhh xtahu apa motif tiba2 nk suh aku masuk bilik..==' okay aku pun ikut jela arahan pelik dia nie..then echa masuk bilik duk baring2 bbelah ak time ak nga leka ngok buku masakan la kan..pastu dia kua tiba2 text aku '' nano jum kua '' aku rep '' nk kua mana pulak nie'' then dia rep '' aku tension laa , asa nk bunuh diri '' erhh bunguk dia niee..then aku gegas2 turun bawah la kan nan eryn ..ak ngok echa uh ngah sedih2 duk belah nabila uh..bila aku jalan depan2 dia tiba2 dia leh lak amik baldi penuh air garam campur bagai simbah kt badan ak..euwww busukkkk..lagi2 terminum..==' pastu alat pendengaran ak nan hp terkena air..mak aii aku dah kelam ouh aku suh membe ak lapkan2 sume tuh yg aku terlupa bg membe hp aku..wuuu hp aku uh dah xnyawa dah time tu pas terkena air nan telur..wuuu...aksi2 baling baling tepung baling telur kt seluruh badan ak..teruk aku kena nie..first weyh but aku asa sonok la juga..hewhew..bila dah naik ak duk tersenyum2 lebar punya pasal then pi bersihkan diri sume uh..then aku masuk bilik tengok2 membe aku ngah keringkan hp aku..diorang cakap screen aku xleh hidop cuma lampu je leh hidop..what the hell.. T.T hp nokia kuh dah jadi mangsa simbah air..=='






thank to nabila , dilla , hui , echa ,zaidi n eryn coz celebrate for me..n thank again to hui coz bg suprise awal time tu bg kek kt kolam time ahad sebelum 2 hari b4 my burf.. :)

No comments:

Post a Comment